tap.

tap.

9 wrz 2014

Hej, cześć i czołem!

No i stało się! Nasza dwójka zawitała na blogu! Tylko kim jest ta dwójka hmm? Zapewne część z Was już nas kojarzy, ale dla pozostałych trochę się przedstawimy :) 


Marlena i Cody, czyli...hmm ja i mój pies? :D No bo co więcej można o nas napisać? Jedynie to, że całym naszym życiem są psie sporty w następującej kolejności: agility, flyball i frisbee. Każdego dnia staramy się doskonalić głównie we frisbee, bo jak wiadomo z dyskiem można wszystko i - najważniejsze - wszędzie. Mieszkamy na psim zadupiu , czyli w Lubinie na dolnym śląsku. Lubimy też testować psie produkty najróżniejszej maści i chyba głównie stąd ten blog - idealne miejsce do zamieszczania różnych recenzji.
Poza tym ja interesuję się fotografią i akrobatyką, którą usilnie staram się wpleść w nasze frisbowe sekwencje :D. Cody ( w razie gdyby ktoś się nie połapał po zdjęciach :P ) to owczarek szetlandzki o rodowodowym imieniu Anois TOP TOPIC (że niby wow pieseł taki rodowodowy, wow imię takie wyszukane, ale tak serio jestem dumna z tego, że mój pies ma rodowód, że pochodzi z legalnej i dobrej hodowli. Ale o znaczeniu rodowodów innym razem, bo temat zdecydowanie wart poświęcenia uwagi!). Ej no i widzicie - schodzę z tematu, ale jeżeli chcecie czytać tego bloga musicie się do tego przyzwyczaić, bo ja po prostu tak mam, wiecie tak dużo do napisania, tak mało czasu, ale wracając... Było o Codym, więc: 19 sierpnia tego roku skończył 3 lata. Jest całkiem fajny, no wiecie milusi, słodki, zdolny itp. oprócz tego jest najbardziej gamoniastym psem jakiego znam, boi się wody, bardzo się leni - zwykły pies, który niesamowicie zmienił moje życie! Można nas znaleźć jeszcze na facebooku: mnie tutajCody'ego tutaj :)

Wyglądamy mniej więcej tak minus PS:



Przydałyby się też jakieś zdjęcia na potwierdzenie tego, że się nie lenimy, nie?

Zdjęcie autorstwa Beaty Luchowskiej.

Zdjęcie autorstwa fotografiapodpsem.pl.

                       


I tak jak mówiłam chcę zamieszczać na tym blogu recenzje, więc kolejny post będzie dotyczył recenzji tych pyszności


Więc, jak to mówią: stay tuned! :D


Marlena & Cody. 


3 komentarze:

  1. Cześć! Będę zaglądać, świetny szelciak :). Oczywiście trafiłam tu z fb :).
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foty :) Zapraszam do przyjaciółki
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te zdjęcia. Wow, nawet moja koleżanka tu była :) Mam nadzieję, że super piszesz, bo zapowiada się świetnie. Zapraszamy do nas i powodzenia w blogowaniu :)
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń